FAQ

Problemen met bestellen

Erg vervelend als het plaatsen van een bestelling niet naar wens verloopt. Wanneer je emailadres bijvoorbeeld niet herkend wordt of dat er problemen zijn met je postcode en huisnummer. Misschien kun je zelfs helemaal niet inloggen in je account. Meestal betreft het een kleinigheid wat verholpen moet worden, maar dan moeten wij daar wel van op de hoogte zijn.

Mocht je onverhoopt tegen een probleem aanlopen dan vernemen wij het graag van je. Om het één en ander te bespoedigen mag je ook direct je bestelling doorgeven.
Wij helpen je graag, maar ook graag in één keer goed. Eventueel mailen kan naar sales@composteren.nl 

Bestelling niet ontvangen

Dat is frustrerend. Je verwacht je pakket op een bepaalde dag en dan komt ‘ie niet. Terwijl wij toch echt hebben aangegeven dat je deze binnen de gestelde termijn zou ontvangen.
Erg vervelend, want we gaan altijd zeer zorgvuldig met je bestelling om, dus vernemen wij het graag als er iets misgaat.

Bestelling annuleren /wijzigen

Dat is frustrerend. Je verwacht je pakket op een bepaalde dag en dan komt ‘ie niet. Terwijl wij toch echt hebben aangegeven dat je deze binnen de gestelde termijn zou ontvangen.
Erg vervelend, want we gaan altijd zeer zorgvuldig met je bestelling om, dus vernemen wij het graag als er iets misgaat.

Verzendkosten levering

De verzendkosten komen de te vervallen, mits deze een bestelwaarde van € 150 (incl. BTW) of hoger heeft.
Bij elke andere betaalwijze zijn de verzendkosten €5,95 (incl. BTW) en incl. administratiekosten. De levertijd is 2 tot 4 werkdagen.